Ako si môžem poistiť balík?
Svoj balík si môžeš jednoducho a výhodne poistiť priamo pri vytváraní objednávky. Pri akýchkoľvek komplikáciach neriešiš žiadnu administratívu zo strany dopravcu ani z našej strany. Stačí nám opísať spôsobený problém a zaslať fotodokumentáciu balíku, alebo poškodeného produktu pomocou Reklamačného formuláru alebo na emailovú adresu kontakt@begentleman.sk.
My ti obratom pošleme nový produkt úplne bezplatne. Poškodený tovar si vyzdvihneme od teba kuriérom taktiež úplne bezplatne.
S poistením máš preto istotu, že sa k tebe dostane vždy bezchybný tovar za každých okolností. Cena za poistenie balíka je 1€.
Reklamačný formulár
Tvoja spokojnosť je pre nás prvoradá. V prípade reklamácie tovaru, alebo nahlásenia problému pri doručení prosím vyplň tento jednoduchý formulár a my sa ti do 24 hodín ozveme.