Aj ty si sa už niekedy zamýšľal nad tým ako je možné, že vlasy Davida Beckhama vyzerajú vždy tak perfektne? Alebo nad tým ako taký účes dosiahneš aj ty sám? Nie je to pritom žiadne tajomstvo, za jeho vždy dokonalým účesom totiž nestojí nič iné, ako revolučné stylingové produkty progresívnej americkej značky Hanz de Fuko.

Tú v roku 2009 založili v slnečnom San Franciscu vlasový stylista David Alfonso a jeho kamarát  Christopher Zent, ktorým na trhu so stylingovými produktmi na vlasy chýbala kreativita a individualita. Spoločnými silami a víziou sa im podarilo vytvoriť produkty, ktoré okrem Davida Beckhama obľubujú aj ďalšie hviezdy ako Bruno Mars, Calvin Harris či Hugh Jackman. 

Aj keď Hanz de Fuko znie ako meno filmového zloducha, keď príde na starostlivosť o vlasy a ich styling, sú tieto produkty veľkým hrdinom. Ich celosvetový úspech stojí na dvoch základných pilieroch - 100% prírodné a organické zloženie bez parabénov a sulfátov, a inovatívnych hybridných produktov ako Quicksand a Claymation, ktoré spôsobili priam revolúciu v úprave účesov a patria medzi najpredávanejšie a najobľúbenejšie na svete.

Misiou značky Hanz de Fuko je poskytovať dnešným mužom svetový image založený na potrebách a želaniach vlastného, unikátneho štýlu. Produkty Hanz de Fuko stelesňujú zázrak vedy a inovácie a prinášajú bezkonkurenčné prevedenie a všestrannosť. Hanz de Fuko ti zaručuje, že ich produkty dostanú vždy to najlepšie z akýchkoľvek vlasov a zároveň dodajú tvojej pokožke dlhodobú starostlivosť a výživu.

Hanz de Fuko je priekopníkom v módnom a kozmetickom priemysle a úzko spolupracuje so salónmi a hairstylistami. Poskytuje pokrokové a netradičné produkty, ktoré pomáhajú riešiť problémy neustále sa meniaceho stylingu a náročnosti všetkých mužov po celom svete. Hanz de Fuko zabezpečuje image uvedomelých mužov pomocou vysoko kvalitnej starostlivosti. Muži majú radi jednoduché veci - vyzerať a cítiť sa skvelo - bez potreby aby na tom museli pracovať. To si Hanz de Fuko uvedomuje od úplného začiatku, reflektujú to všetky ich produkty a preto je táto značka taka úspešná a obľúbená na celom svete, kde má viac ako 4 milióny nadšených zákazníkov.

Hanz de Fuko

Neboli nájdené žiadne produkty vyhovujúce vašemu výberu.