Mühle
Nemeckú značku Mühle založil vojnový zajatec Otto Johannes Müller v roku 1945 bez kapitálu, priestorov na výrobu či materiálov, zato optimizmus mu rozhodne nechýbal. Mühle znamená v nemčiny mlyn, a na historických fotkách doteraz vidieť logo mlynu na krabiciach, ktoré z Ottovej kuchyne odvážali vlečky poháňané koňmi.
Ottov optimizmus vytrval aj po roku 1949, keď firemná továreň padla kompletne za obeť ničivému požiaru. Napriek zakladateľovej skorej smrti však zostal optimizmus a odhodlanie pevne zakorenené v DNA firmy. To sa preukázalo aj po roku 1973, kedy bola firma kompletne znárodnená a stala sa súšasťou podniku Bürstenwerk Schönheide, ktorý produkoval lacný tovar určený predovšetkým pre bratské komunistické krajiny východnej Európy. Kvalita produktov síce bola stále na obstojnej úrovni, avšak dizajn a osobitosť značky značne zaostávali.
So zánikom NDR v 1990 prišla privatizácia a opätovná možnosť pre návrat firmy do rúk rodiny Müllerovcov. Firma tak v podstate začínala úplne nanovo, keďže z jej predchádzajúcich klientov už nikto neexistoval a väčšina zamestnancov musela odísť. V nasledujúcich dvoch desaťročiach však Muhle zažila nevídaný rozmach, predstavila širokú paletu produktov od kozmetiky a bio kozmetiky až po holiace sady v spolupráci so špičkovými nemeckými dizajnérmi, či vlastné patentované syntetické štetiny Black Fibre a Silvertip Fibre.
Značka Mühle tak dnes patrí medzi lídrov mokrého holenia, ich sériovo ale aj ručne vyrábané modely sa predávajú po celom svete a vďaka neustálej inovácii a túžbe zlepšovať sa zostáva ďaleko pred konkurenciou.